צפוף בבית

החג כבר עוד שניה כאן. עדיין לא סגורים על מתנה לאהובים שלכם, לעצמכם?
יש לי הצעה.
האמת,נורא קשה לעמוד בפיתוי. שפע החפצים היפים, העטיפות המבריקות, הצלופן, הסרטים.
כל אלו ממש עושים חשק לפנק ולהתפנק בעוד פריט.
כבודן של הוואזות במקומן מונח, אבל הבחירה האישית שלי קצת אחרת.

גם לכם צפוף?




לפני כמה שנים החלטנו (בצורה לא רשמית)
על קונספט חדש של מתנות במשפחה.
מתנות שלא צריך לאחסן.
צפוף לנו. התעייפנו מלקפל עוד בגדים,
מלסדר עוד משחקים וספרים
מלהעמיס את המטבח בעוד גאדג'ט.
במקום זה אנחנו מפנקים במתנה שהיא חוויה.
בילוי.
זמן איכות.











 
מי צריך מכונית על שלט?
בילוי משפחתי בבאולינג.






הילדים של אחותי קיבלו ממני השנה כרטיס כניסה לבאולינג, ובשנה שעברה כרטיסים למופע אקרובטיקה.
יש בזה בעיני גם מסר חשוב. הבילוי המשותף, החוויות, עשיה של משהו ביחד, כל אלו הם מתנה לא פחות ובעיני אפילו הרבה יותר מכל צעצוע או חפץ.













עם האחים וההורים שלי יש כבר נוהל של ארוחה במסעדה שווה. כזאת שאנחנו לא מרשים לעצמנו באופן קבוע.
בראש השנה שעבר אחיותיי ואני הזמנו כמתנה לעצמנו ולאמא שלנו את קארונה הנהדרת לסדנת מזונות על ו raw-food, מאז כולנו שותים שייקים ירוקים :). השנה כבר סגרנו על בוקר של צילום בנות המשפחה אצל רוניתה.


לעצמי אני מחפשת את הדבר שהכי חסר לי וזה חייב לעמוד בדרישה של "לא צריך לאחסן".

המשאב הכי יקר שלי, בעיקר מאז שהפכתי לאמא, הוא הזמן. והפינוק הכי גדול עבורי הוא לגנוב קצת זמן לעצמי.
זמן איכות. עם עצמי או עם היקרים לי. זמן שאני מקדישה לעשיה של משהו שאני אוהבת. שמשמח אותי. שממלא אותי, מעשיר אותי ומכניס לי קצת שינוי וריגוש בתוך השגרה העמוסה. זמן בו לא תלוי עלי שום ילד ושבו אני לא מריצה בראש את כל מטלות השבוע ומסמנת בכל מיני סימנים מוזרים על הגוף מטלות דחופות שאסור לי לשכוח.

אז יש לא מעט אפשרויות לבילוי זמן איכות שכזה .
עיסוי מפנק, אולי איזו סדנת בישול, יום של תרבות וקניות בעיר הגדולה, או סדנה מקצועית- צילום או פוטושופ.
התלבטות לא פשוטה... יש לי עוד כמה ימים לקבל החלטה.


גם אתם צריכים את הזמן הזה?
מוזמנים להשתמש באחד הרעיונות שלי או -

לבוא לסדנת יצירה אצלי בסטודיו!
יש לכם איזה חלום רדום לנגר? מדגדג לכם באצבעות לעשות בעצמכם משהו לבית ?
מזמינה אתכם לפרגן לעצמכם זמן איכות.
לקראת השנה החדשה בואו לעשות משהו מיוחד. לבד או עם בן/בת הזוג. עם חבר/ה ואפילו עם החמות.
בואו לנגרhttp://kal-rotem.blogspot.co.il/p/blog-page.html
או לתפור http://kal-rotem.blogspot.co.il/p/blog-page_23.html
מבטיחה לכם חוויה מיוחדת.
רוצים לפנק מישהו אחר?  הזמינו לו שובר מתנה לסדנה. תהיו בטוחים שזו מתנה שהוא לא ישכח.


שתהיה לכולנו שנה מלאה בטוב!

רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה