כן או לא ?!

כבעלת עסק בתחום תרבות הפנאי, אני מתחבטת רבות בימים אלו - מה עלי לעשות? איך הכי נכון לפעול?
האם ראוי לפרסם תמונות של משתתפים שנהנים מסדנאות ושל פריטים מקסימים שיצרו אצלי בסטודיו?


האם נכון בכלל להמשיך עם הפעילות כרגיל או שלאות הזדהות ובגלל שמצב הרוח ב"קנטים" , צריך להוריד פרופיל ולא להתעסק בזוטות... שלא לומר שטויות.
למי יש ראש עכשיו ליצירה בזמן שמעל ראשיהם של תושבי הדרום (והשפלה, וגוש דן וירושלים ....) מרחפים טילים?
בזמן שכל בנאדם שני מגייסים למילואים?
דילמה....
הבוקר שמעתי ראיון ברדיו עם שחקן מוכר שדיבר על כך שהוא ממשיך להופיע בכל רחבי הארץ כי זו התרומה שלו.
זה הפיל לי את האסימון.
הרי לא פחות מלפגוע בנו פיזית, מנסים האויבים שלנו לפגוע בנו מורלית, נכון? לצערי הרב מאוד,זה מצליח להם.
אז אני מחליטה לא לתת להם את העונג.
וזו בכלל לא שאלה של כן או לא ... אני חייבת להמשיך בפעילות!
היצירה משמחת,היא מאפשרת לנו לבטא את עצמנו,להתנתק,היא נותנת לנו שקט ומסייעת לנו למלא את המצברים.
אני חייבת לאפשר את המקום הזה, במיוחד בזמן כזה.
אז לא רק שאני מזמינה אתכם ליצור, אני גם מבטיחה מתנה לכל מי שישתתף בסדנה עד סוף החודש.

סדנת נגרות בה אלמד לבנות מדף מתלים תתקיים 
ביום ו' 18.7.14 בין השעות 09:00 - 13:00

תראו איזה מדפים מהממים בנו הבנות של הסדנה האחרונה


סדנה תפירה בה אלמד לתפור כיסויים לכריות נוי תתקיים 
ביום ב' 28.7.14 בין השעות 17:00 - 21:00

סדנה לתפירת ארנק קלאצ' תתקיים
ביום ו' 25.7.14 בין השעות 09:00 - 13:00

סדנת נגרות  בה אלמד לבנות ארגז אחסון על גלגלים
תתקיים בשני מועדים
מועד המיועד להורים וילדים (מגיל 9 ומעלה ) יום ב' 21.7.14 בין השעות 09:00 - 13:00
ומועד למבוגרים ביום ה'  17.7.14 בין השעות 09:00-13:00






בתפילה לימים של שקט לכולנו
רותם 

תגובה 1:

  1. רותם יקרה,
    חשוב מאוד מה שאת עושה, את תורמת בצורה החיובית ביותר ליצירה ולעשייה ואין כיף גדול יותר מאשר לצאת מסדנה עם מוצר מקסים כפי שאת יודעת להדריך.
    זו תשובתך לחמאס. את תלמדי הבנות תצאנה מרוצות.

    השבמחק