מתנות קטנות

ימים מלאי עצב. העיניים מצועפות. הלב מתכווץ. הבטן מתהפכת.
חמוץ. אפור. אין מילים שיוכלו לתאר. אין נחמה.

ובתוך כל זה יולי. החודש עם הכי הרבה שמחות אצלנו.
ואיך אפשר לשמוח?
מנסה לשנן ש- "מוכרחים להמשיך לנגן..." וש -"מוכרחים להיות שמח...". השגרה נותנת כוח.

יש לי מן הרגל כזה להיות אסירת תודה רק אל מול הקושי. רק בצילם של אירועים מטלטלים. (רק לי?)
אז די.
מהיום ובכל יום אני מודה על כל המתנות הקטנות (או הגדולות) שהן מנת חלקי.

אני מודה על בית. על אהבה. מודה על משפחה. על חברות. על שקט וביטחון. מודה על החופש לבחור,על עצמאות.
אני מודה על הזכות שהייתה לי לחיות לצידם של אנשים נפלאים שאינם עוד...





מודה על היכולת שלי לתת מתנות קטנות,כאלו שנוצרות באהבה גדולה עבור מי שמקבל אותן.
צימריסטים מהאזור הגיעו לערב היכרות בסטודיו





























מתנה לחברה שילדה.
היא כבר ילדה די מזמן,אבל הייתה מלאת הבנה על העיכוב בשל התקופה העמוסה ...
תודה אהובה!
שמיכה ונרתיק טיטולים לתינוק מתוק





אחותי הגדולה והאהובה כל כך חגגה יומולדת 40.
מזל טוב אחותי היקרה ותודה על כל מה שאת בשבילי.
מיני סדנה להכנת אלבום ברכות ביום ההולדת של אחותי




גם בני הבכור חגג יומולדת החודש. הוא קיבל ממני במתנה סדנה פרטית. בנינו יחד ארגז תחפושות לחדר שלו. תודה ילד אהוב שלי על כל השיעורים החשובים שאתה מלמד אותי!

תרגול מוטוריקה עדינה, מישהו?



ואפילו הצלחנו לארגן כמה שעות של שקט,רק אני והוא. אל מול נוף שאני כל כך אוהבת, כי גם אני חגגתי יומולדת...
תודה אהוב שלי.






בתפילה גדולה לימים של שקט!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה